På besök hos Cornelia
När jag var hos Cornelia och gjorde intervjun för SOLO Mode (ni har väl köpt tidningen!) för någon månad sedan visade hon mig runt i
När jag var hos Cornelia och gjorde intervjun för SOLO Mode (ni har väl köpt tidningen!) för någon månad sedan visade hon mig runt i

Det där med att en långhårig rockerkille kommer in på NK och ska prova solglajjor och har världens vackraste papegoja på axeln. I koppel och
Och där gick hela helgen utan att ett enda blogginlägg passerade mina fingrar. Det är för att jag håller på att dö snordöden här dårå.
Jamen, jag är sjuk igen dårå. Precis lika ovärt som vanligt. Speciellt när det betyder att man inte kan gå på bästaste konferensen och efterwörka
Onsdagen var en enda lång parad av snygga och smarta tjejer i mitt liv. En hel drös lyckades jag rada upp under en dag som
Nu ska ni få höra. En av de där mystiska anledningarna till att jag är så himla glad. Det är nämligen så att jag numera
Egentligen skulle jag suttit i en aula på Söder just nu och lärt mig deklarera, nybliven enskild firma-ägare som jag är. Men efter engine overload
God torsdag! Den här veckan har verkligen bara sprungit förbi, det känns som att jag inte har en lugn stund. Att vara arbetslös betyder verkligen
Igår kramades jag lite med Carin. Vi åt indiskt på Shanti (där hon är på ”det vanliga”-nivå med personalen) och sedan gick vi till Nada på
Cirkus, elefanter, 30-tal, svår, omöjlig kärlek. Lite Moulin Rouge-vibbar liksom. What’s not to love?! 15 april kommer jag stå i kö.
Ta fem tjejer (två tanter, två nästan-tanter och en flickstackare), släng in lite alkohol, en jädra massa socker och ett par juckande lammköttspojkar i Mellon
Ikväll blir det mellokalas hos Karin och inför det passar jag på att okynneslyssna på Linda Bengtzing och gänget. Jag håller nog banne mig på