Författare: La Linda

Arkiv per kategori
Arkiv per månad

En småvirrig söndag

Solen lyser glatt men ändå spöregnar det. Hur går det ihop? Idag blir det storstädning här hemma, C jämförde tidigare vår nuvarande existens med ”knarkarkvart”

Läs mer»

Hylleficka

Följande scen utspelade sig igår utanför Harrys i rökrutan. Marie: Varför får man hylleficka.. jag menar fyllehicka? *HIIICK* *vilt asgarvande utbryter* Marie: Nä, allvarligt, varför

Läs mer»

Stackars pjucks

Man ska inte gå hem i regnet i vackra skor. Då blir de arga på en. Jag har inte ont i håret idag! Inte alls

Läs mer»

Schlagerfierad outfit!

Kjol, Gina Tricot Linne, Only Leggings, B.Young Skärp, del av ASOS-klänning Skor, Bianco Halsband, Chanel

Läs mer»

Redo för partaj!

Jag, Marie och Marianne är till slut redo att partaja loss med schlager men mindre grillning blev det i det typiska Borås-vädret.. REGN! Ciao!

Läs mer»

Vi närmar oss lugna vatten

Den värsta stormen har passerat. Vi är fortfarande inte inne på lugna vatten, men lite mer stiltje är det nu hos Casa Lindisen. Och jag

Läs mer»

NYC shopping – skor!

Jag har tyvärr inget positivt att blogga om, så jag fortsätter på min shoppingredovisning från NYC. Skor! Ni visste att det komma skulle. 😉 Louboutin-inspirerade

Läs mer»

Nya grannar

Inte alla som kan mata änder från sin balkong, som igår, eller från kontorsfönstret, som imorse. De stackarna har totalt villat bort sig från sjön

Läs mer»

Många svordomar i en mening

%&#(/¤&”/(#()# Jävla helvetes SKITPROGRAM! Pinnacle Studio 9. Bränn upp det. / Lindisen, som kämpar sig svettig med att försöka redigera New York-videon med ett program

Läs mer»