En småvirrig söndag
Solen lyser glatt men ändå spöregnar det. Hur går det ihop? Idag blir det storstädning här hemma, C jämförde tidigare vår nuvarande existens med ”knarkarkvart”
Solen lyser glatt men ändå spöregnar det. Hur går det ihop? Idag blir det storstädning här hemma, C jämförde tidigare vår nuvarande existens med ”knarkarkvart”
Följande scen utspelade sig igår utanför Harrys i rökrutan. Marie: Varför får man hylleficka.. jag menar fyllehicka? *HIIICK* *vilt asgarvande utbryter* Marie: Nä, allvarligt, varför
Man ska inte gå hem i regnet i vackra skor. Då blir de arga på en. Jag har inte ont i håret idag! Inte alls
Kjol, Gina Tricot Linne, Only Leggings, B.Young Skärp, del av ASOS-klänning Skor, Bianco Halsband, Chanel
Jag, Marie och Marianne är till slut redo att partaja loss med schlager men mindre grillning blev det i det typiska Borås-vädret.. REGN! Ciao!
Den värsta stormen har passerat. Vi är fortfarande inte inne på lugna vatten, men lite mer stiltje är det nu hos Casa Lindisen. Och jag
Jag har tyvärr inget positivt att blogga om, så jag fortsätter på min shoppingredovisning från NYC. Skor! Ni visste att det komma skulle. 😉 Louboutin-inspirerade
Linne, H&M Wrap, Kapp Ahl Jeans, Lindex Mormorskängor, Din Sko
Inte alla som kan mata änder från sin balkong, som igår, eller från kontorsfönstret, som imorse. De stackarna har totalt villat bort sig från sjön
För någon vecka sedan bytte vi internetleverantör från Com Hem till något tre-bokstavigt som jag aldrig kan komma ihåg. TPC? TDC? GHB? Ingen aning. Jag
%&#(/¤&”/(#()# Jävla helvetes SKITPROGRAM! Pinnacle Studio 9. Bränn upp det. / Lindisen, som kämpar sig svettig med att försöka redigera New York-videon med ett program
Nu börjar vi närma oss den tiden på månaden då alla räkningar dimper ned i brevlådan. En efter en och till slut är lönen borta