Författare: La Linda

Arkiv per kategori
Arkiv per månad

Rävskumpa

I torsdags var det kalas som gällde när den nyombyggda butiken skulle invigas. Skumpan flödade självklart och jag var inte sen att hinka i mig

Läs mer»

Tåstring?

Vad är detta? När jag kom in på Lindex idag möttes jag av dessa.. tåstringsockor? Jag förstår inte. Det känns lite Flashdance, det är det

Läs mer»

Grattis mamma!

GRATTIS älskade lilla mamma på födelsedagen! Jag gjort ett fint litet collage till henne, men jag gissar att hon blir halvgrinig om jag lägger ut

Läs mer»

Hallåja, doktorn?

Halleluja, prisa frikortet! Femtielva gånger hos terapeuten och nu har jag stamkort. Man kanske skulle göra den där gastroskopin nu då? Jag har inget litet

Läs mer»

Borde nog sova nu..

Imorgon kommer bli en lång dag. Premiär av webbshop och invigningsfest i butik. Och ungefär 1000 saker som ska hinnas med innan någon av dem

Läs mer»

Jakten på harmoni

Jag känner att jag sitter fast. I mitt liv. Tiden för fest, ytligheter och one-night-stands är förbi, jag finner ingen som helst tillfredsställelse i det

Läs mer»

Mycket just nu..

Jag vet att jag är en fruktansvärt dålig bloggare just nu. Förhoppningsvis blir det ändring på det nästa vecka när den värsta pärsen inför premiär

Läs mer»

Early night

Helsingforskryssning med jobbet, som till stor del består av ett gäng 20-åringar, tar på krafterna. De är en bunt energiknippen medan jag känner att jag

Läs mer»

Skrämselhicka

Världen gungar fortfarande efter Helsingforskryssningen, det var rätt rejäl sjögång på vägen hem igår kväll! Och snacka om skrämselhicka när jag kommer hem och upptäcker

Läs mer»

Dagens sammanfattning

Ifall det är någon som för anteckningar: – Jag satte koreografin idag på DansAerobics-passet vilket gjorde att det blev riktigt jävla svettigt! We likey! –

Läs mer»