Brunch med Soffis, kombon som bor hemifrån mer än hemma! 😉 Myspys på Sirap, trots efterföljande illamående (sluta ät när du mår illa!!). En skön
GRATTIS älskade lilla mamma på födelsedagen! Jag gjort ett fint litet collage till henne, men jag gissar att hon blir halvgrinig om jag lägger ut
Halleluja, prisa frikortet! Femtielva gånger hos terapeuten och nu har jag stamkort. Man kanske skulle göra den där gastroskopin nu då? Jag har inget litet
Imorgon kommer bli en lång dag. Premiär av webbshop och invigningsfest i butik. Och ungefär 1000 saker som ska hinnas med innan någon av dem
Jag känner att jag sitter fast. I mitt liv. Tiden för fest, ytligheter och one-night-stands är förbi, jag finner ingen som helst tillfredsställelse i det
Jag vet att jag är en fruktansvärt dålig bloggare just nu. Förhoppningsvis blir det ändring på det nästa vecka när den värsta pärsen inför premiär
Helsingforskryssning med jobbet, som till stor del består av ett gäng 20-åringar, tar på krafterna. De är en bunt energiknippen medan jag känner att jag
Världen gungar fortfarande efter Helsingforskryssningen, det var rätt rejäl sjögång på vägen hem igår kväll! Och snacka om skrämselhicka när jag kommer hem och upptäcker
Nu ligger de pyrt till, de gamla rävarna..
Ifall det är någon som för anteckningar: – Jag satte koreografin idag på DansAerobics-passet vilket gjorde att det blev riktigt jävla svettigt! We likey! –