Författare: La Linda

Arkiv per kategori
Arkiv per månad

Dålig blommamma

It’s official, jag är den sämsta blommamman någonsin. Jag försökte verkligen, den fick vatten ofta så att den inte torkade ut, men inte för ofta

Läs mer»

Jag älskar lördagar!

Idag var det julklappsshopping. Köpte både till mor och bror, och så några klappar till Lindisen med. Lindisen tyckte att hon var förtjänt av ett

Läs mer»

Julklappar till mig!

Nu är C ute och handlar julklappar, till mig hoppas jag! 🙂 Vi ska ju fira vår lilla julafton imorgon eftersom vi inte ska fira

Läs mer»

Fredag – Bra eller anus

Idag är det fredag, faktiskt en finfredag för mig för en gångs skull. Klädd i: * Mysig lila/rosa tjocktröja med polo med knappar * Skotsktrutig

Läs mer»

Doften av ny elektronik

Jag kan inte påstå att jag höll med om de sex bästa ”Sex and the City” avsnitten igår, men jag tittade och njöt iaf. Eller,

Läs mer»

Middag för en

Det är inte roligt att laga mat till sig själv. Och eftersom jag är en sådan tidsoptimist så har jag ungefär 4 minuter på mig

Läs mer»

Alldeles lagom

That’s more like it! Nu ska jag äta mina mumsiga varma mackor med skinka, banan, curry och low-fat ost, titta på Cinderella Man och sedan

Läs mer»

På vakt

*vakar över ugnen som en hök* *en hungrig hök*

Läs mer»

Det finns liv efter Carrie

Sarah Jessica blev nominerad till en Golden Globe för ”The Family Stone”! Yey! Och Johnny Depp för ”Charlie and the Chocolate Factory”! Ännu mera yey!

Läs mer»

Lucia!

Tittade precis på Luciamorgon på tvåan (reprisen, orkar aldrig upp så tidigt). Det var jättemysigt, alla underbara julsånger i stämmor! Finns det något vackrare än

Läs mer»

Soffi-i-propp!

Min bästaste vän i helaste världen fyller 25 idag! Hipp, hipp, hurraaaa för Soffis!! Luktade de gott? =)

Läs mer»