Dålig blommamma
It’s official, jag är den sämsta blommamman någonsin. Jag försökte verkligen, den fick vatten ofta så att den inte torkade ut, men inte för ofta
It’s official, jag är den sämsta blommamman någonsin. Jag försökte verkligen, den fick vatten ofta så att den inte torkade ut, men inte för ofta
Alltså, helt allvarligt. I år krävs det att man är ett äkta geni för att få ihop H&M’s julkartonger. Hur i hela friden är det
Idag var det julklappsshopping. Köpte både till mor och bror, och så några klappar till Lindisen med. Lindisen tyckte att hon var förtjänt av ett
Nu är C ute och handlar julklappar, till mig hoppas jag! 🙂 Vi ska ju fira vår lilla julafton imorgon eftersom vi inte ska fira
Idag är det fredag, faktiskt en finfredag för mig för en gångs skull. Klädd i: * Mysig lila/rosa tjocktröja med polo med knappar * Skotsktrutig
Jag kan inte påstå att jag höll med om de sex bästa ”Sex and the City” avsnitten igår, men jag tittade och njöt iaf. Eller,
Det är inte roligt att laga mat till sig själv. Och eftersom jag är en sådan tidsoptimist så har jag ungefär 4 minuter på mig
That’s more like it! Nu ska jag äta mina mumsiga varma mackor med skinka, banan, curry och low-fat ost, titta på Cinderella Man och sedan
Sarah Jessica blev nominerad till en Golden Globe för ”The Family Stone”! Yey! Och Johnny Depp för ”Charlie and the Chocolate Factory”! Ännu mera yey!
Min bästaste vän i helaste världen fyller 25 idag! Hipp, hipp, hurraaaa för Soffis!! Luktade de gott? =)