Ni har väl inte glömt att tävla?
Hörrni, medan jag drar till läkaren så kan väl ni passa på att tävla i min och Loveyewears tävling om presentkort på 500 kr hos
Hörrni, medan jag drar till läkaren så kan väl ni passa på att tävla i min och Loveyewears tävling om presentkort på 500 kr hos
Här är jag placerad denna onsdagsmorgon. Utanför pågår någon slags snöblandad regnhistoria i en värld som ser ut att vara svartvit. Jag har matat katten
Min nya ring/ringar från Efva Attling – Passion Cuff Ring. Något av det coolaste i smyckesväg som jag äger. Jag älskar den gränslöst.
I lördags hade jag mustaschfest. De bästa kom för att äta cupcakes och dricka bubbel med mig samtidigt som det lyssnades på skämslåtar, gissades mustascher
Det kan ju faktiskt finnas en och annan av er därute som ännu inte sett senaste Bond. Så här kommer mina två ören om den
Så här ser jag ut. Onepiece och tvättstuga och mina mustaschfestgäster kommer om en halvtimme. Alltid ute i god tid.
Idag har jag träffat Swedish House Mafia. En vanlig dag på jobbet bara, liksom. Mvh, fotografen.
Jag gillar den här dagen. Den har liksom inte varit överväldigande fantastiskt och mitt liv har inte förändrats på något drastiskt vis, men jag har
Jag har fått en uppenbarelse. Jag har kommit på världens bästa lunchlåda. Den som är snabb, lättlagad och god. Mina damer och herrar, tillåt mig
Det är äntligen tävlingsdags här på bloggen igen och nu är det är ett presentkort på 500 kronor hos Loveyewear som står på spel! Jag
Jag funderar på det här med att skriva. Jag vet inte hur många gånger jag har börjat på den där boken och gett upp bara