Författare: La Linda

Arkiv per kategori
Arkiv per månad

Jag? Norrlänning? Inte idag tydligen.

Alla säger att norrlänningar är lugna, sådär härligt lojja. Ett allmänt ”gowiththeflow” people. Isåfall kan jag nog inte kalla mig norrlänning i dessa dagar. Jag

Läs mer»

Sold out?

Notera att det enda som finns var på bilderna som inte är stämplade med ett fett ”sold out” märke, är byxorna. Ska vi gissa att

Läs mer»

Whyyy??

Varför i hela friden försvinner alla mina bokmärken så fort Firefox uppdaterar sig? *arggggh* Happ, så får man börja samla igen då… *mutter*

Läs mer»

Vuxenpoäng

Mamma, nu kommer du bli stolt över mig! Igår plockade jag vuxenpoäng så det bara visslade om det. Min ekonomi är ju minst sagt ansträngd

Läs mer»

Lack of cash

New York känns inte längre som ett så säkert kort. Jag var på personlig rådgivning med Linnéa på Kilroy Education igår och om jag får

Läs mer»

Gårdagens outfit, 9 november

Skjorta, H&M Wrap, Kapp Ahl Stövlar, Bianco Okej, jag kan erkänna att jag hade inte den ultimata outfiten för Viktor & Rolf hysterin på H&M,

Läs mer»

Sysslolös

Jag fick inte praktiken. ”Det kommer att vara en händelserik period efter jul för oss och vi har inte möjlighet att ta emot dig här.

Läs mer»

Är fel vägen till rätt?

Känner mig äckligt uppstressad och helt snurrig. Magen gör ont, hjärtat bankar nästan ut ur kroppen på mig och att tänka på framtiden gör mig

Läs mer»

Apati

Det har inte blivit mycket bloggande på sistone. Jag känner mig rätt så… apatisk. Försöker hålla humöret upp och driva med i ”livet” men istället

Läs mer»

Elfsborg! Svenska Mästare 2006!

Stora Torget var packat, det regnade och mina tår hade sedan länge domnat bort i kylan. Men värmen mellan publiken och killarna i laget spred

Läs mer»