Tacky-go-lucky
Ikväll hänger jag hos Karin och Tacky-go-lucky (Karins vitskräpiga saftfågel) och tittar på Let’s Dance.
Ikväll hänger jag hos Karin och Tacky-go-lucky (Karins vitskräpiga saftfågel) och tittar på Let’s Dance.
Några tankar så här denna hemska tsunamifredag. ETT: Fy FAN vilken tur vi har som bor i Sverige. Inga diktatorer, inga jordbävningar, inga tsunamis. Det värsta
Igår AW:ade jag och Jessie och David lite på Pet Sounds på Söder. Efter att Carin jobbat färdigt med de där jobbiga komikerna (eller vad
Och så fick jag inte det braiga jobbet som jag varit på tre intervjuer för. Den här veckan imponerar verkligen inte någonstans.
Lördag. Carin hade 26-årsfest. Det kom ungefär 60 pers till hennes etta. Det blev himla gemytligt och galet varmt. Innan alla människor kom fick hon
Alla mina kläder är skrynkliga. Alla. Antingen för att de legat nedpackade i flyttlådor det senaste halvåret. Eller för att de konstant slitits ur och
Som vilken tvåsamhet som helst så blev lyckan komplett när jag och Karin fick tillskott i familjen för kvällen. Tvvitterbitter har lånat ut sin vovve
Sånt här kan man också roa sig med en eftermiddag hos kakan. Rullskridskor som är minst tre storlekar för stora och ett vardagsrumsgolv. Och noll
Idag hänger jag hos Karin. Hon sminkar sig och är himla piffig och jag är helt osminkad och tröttare än döden (Note to self; sov
Idag åt jag lunch med Izza längst in i Gallerian mitt i New York. Det var lite som att komma hem igen. Självklart, som det
Gitarr, piano och blockflöjt kan slänga sig i väggen. Jag har korat det sexigaste instrumentet och det stavas kontrabas. Släng en kontrabas i famnen på
Syster Andrea har ju varit på besök sedan i onsdags då hon kom tillbaka från sitt aupair-år i USA. Idag ansåg hon att hon hade